SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00602
SZERZŐDÉS CÍME: Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése
SZERZŐDŐ NEVE: VESTIBULUM Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Konstrukció keretében igényelt kölcsön
9 845 000 Ft
54,840686%
Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás
6 265 000 Ft
34,898619%
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A modul tartalmaz ügyfélnyilvántartást, mely mind a beszállítóinkat, mind a vevőinket magába. Tartalmaz továbbá kedvezménykezelést, projektmenedzsmentet, mely támogatja az értékesítési és szolgáltatási folyamatokat, reklamáció kezelést, a reklamációk elemzésével feltárhatók a termékek vagy szolgáltatások rejtett hibái, melyek javításával nem csak az ügyfél elégedettség növelhető, de a gazdaságossági mutatók is nőhetnek. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A táv- és csoportmunka támogató modulba valós idejű üzenetküldő szolgáltatás is bevezetésre kerül, melynek célja, a kommunikációs költségek csökkentése, valósidejű kapcsolattartásra megvalósulása mellett. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A Beszerzés, logisztika a készletekhez kapcsolódó események, folyamatok kezelését, kiszolgálását végzi. A Gyártás modul hivatott a gyártási folyamat optimális, költséghatékony megvalósulását szolgálni. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költség megtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.
A projekt befejezési dátuma: 2021.03.05.